07:00:22 - 06 مرداد 1403

معاونت فرهنگی و دانشجویی

برای جستجو عبارت موردنظر خود را وارد کنید
  • 1402/11/02 - 12:56
  • - تعداد بازدید: 219
  • - تعداد بازدیدکننده: 213
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت استان؛

ثبت بیش از 700 اثر در دوازدهمین جشنواره سیمرغ آذربایجان غربی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد کاظمی در گفت و گو با خبرنگار مفدا ارومیه با اشاره به استقبال گسترده دانشگاهیان آذربایجان غربی از این جشنواره، اظهار داشت: دبیرخانه دانشگاهی دوازدهمین جشنواره سیمرغ از تیرماه تا دی ماه سال جاری اقدام به راه اندازی و تشکیل کمیته های تخصصی حول بخش ها و محورهای جشنواره داشته است.

وی افزود: از جمله این اقدامات می توان به راه اندازی کمیته تحقیق و پژوهش، کمیته هنرهای تجسمی، کمیته رادیویی، کمیته فیلم و مستند، کمیته نثر ادبی، کمیته سرود، کمیته نمایشنامه نویسی، کمیته دانشجویان بین الملل و نیز کمیته روابط عمومی و پشتیبانی رسانه ای اشاره کرد.

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت استان با بیان اینکه برای هرکدام از کمیته ها دبیران مجرب منصوب شدند، گفت: تعیین و انتصاب 9 نفر از دبیران ویژه برای هرکدام از کمیته ها در جهت ایجاد نظم و جذب دانشجویان فعال در حیطه تخصصی و تولید اثر در پیشبرد اهداف جشنواره صورت گرفته است.

کاظمی از تمدید جشنواره سیمرغ تا 20 اسفند خبر داد و تاکید کرد: برگزاری دور جدید کلاس های آموزشی و نیز کارگاههای استعدادیابی و توانمندسازی، از جمله اقدامات دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سیمرغ ویژه علاقمندان و دانشگاهیان است.

وی اذعان کرد: برگزاری بیش از 40 کارگاه تخصصی از جمله کارگاه مقاله نویسی پیشرفته، گویندگی و فن بیان، ساخت پادکست، عکاسی، اینفوگرافی، ضبط برنامه رادیویی و نیز جست و جو در منابع علمی و پایگاههای داده در راستای تربیت نیروهای توانمند جهت شرکت در جشنواره برگزار شد.

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری نظام سلامت استان در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات متعددی در حیطه های تخصصی جشنواره را از دیگر اقدامات برگزار شده توسط دبیرخانه عنوان کرد و افزود: در حوزه کمیته های تخصصی جشنواره 6 مسابقه در محورهای انتخاب مقاله برتر، عکاسی، مسابقه کتابخوانی ایران جوان بمان، طراحی پوسترو اینفوگرافی،خاطره گویی، داستان کوتاه، نثر ادبی، ادبیات طنز و شعر با هدف کشف و شناسایی دانشجویان دارای مهارت، خلاق و توانمند برگزار و از برگزیدگان با اهدای هدایا تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخرین اخبار
  • کد خبر : 1687
کلمات کلیدی
تنظیمات قالب