شرح وظایف: 1- انجام امورات مربوط به ارزشیابی سالیانه همکاران معاونت در 3 مرحله با هماهنگی کارشناس مربوطه مدیریت توسعه سرمایه انسانی دانشگاه. 2- انجام امورات مربوط به تایپ مکاتبات مربوط به حوزه معاونت. 3- انجام امورات مربوط به همکاران شاغل در معاونت از جمله نقل و انتقال، بازنشتگی، تشویق، دورکاری،شیفت بندی، ماًموریت آموزشی و........... 4- اطلاع رسانی موارد مرتبط با همکاران که از سوی واحدهای تابعه دانشگاه ارجاع داده میشود. 5- اخذ وجمعبندی گزارشات عملکرد ماهیانه نیروهای شرکتی شاغل در معاونت و ارسال به شرکت خدماتی مربوطه، مدیریت خدمات پشتیبانی وامور مالی جهت پرداخت حقوق ماهیانه نیروهای مذکور. 6- انجام امورات مربوط به نگهداری و بایگانی مدارک و مکاتبات و پرونده پرسنلی نیروی انسانی شاغل در معاونت. 7- انجام امورات اتوماسیون اداری و پیگیری و جمع بندی و پاسخ به نامههای ارجاعی. 8- انجام سایر امورات محوله ازسوی مسئول محترم امور عمومی 9- تنظیم و ارسال لیست ماهانه اضافه کاری- حقوق – کارانه – حق فنی
شرح وظایف و اختیارات
|